norrlands?

Som många säkert vet, så var jag, Nollan och familjen på finlandskryssning i helgen, nej det är inte det jag ska klaga på, det är passagrerarna.
Vem fan köper Norrlands Guld?

Jag och Nolien strövar omkring inne på taxfreen och dregglar över några plattor öl när vi råkar höra en taxfree-personal informera några passagerare att dethär är den sista pallen Norrlands, och dom måste skynda sig att köpa.
Allt detta medans han lassar upp  8 st 33cl plattor på en pirra och skjussar ivåg till en lagomt nykter finländare.

WHAT?

Varken jag eller Nicke dricker Norrlands så ofta, jag kanske har druckit tre efter Buller -05 :D
Men vad är fel med resten av världen som gör det?

Fel, fel, fel.
Att köpa Norrlands är lika coolt som att ha y-front.

Kommentarer
Postat av: Alex

Y-front är väl
coolt... Eller?

2008-05-08 @ 22:49:14
URL: http://twominds.se
Postat av: Tor

Y-front måste vara skitballt för Norrlands är kungen av fulöl... Kan tänka mig betydligt värre bärs än Norrlands att dricka.

2008-05-12 @ 21:34:53
URL: http://www.raswill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0