Världens värsta drog.

Idag har jag varit sjukligt bakis.
Efterjobbet gick jag och träffade Ida, och traskade hem till Bjoern.
Fick en grundligvisning av la manision och hambugerbröd med ost, ketchup och bostongurka.
Vid 19 tiden gick vi ner på stan, hem till mitt och Niclas lilla krypin, Ida slog mig i SingStar 3 (tre) gånger.
Sen bar det av till Ica för inhandling av fruktsallad, chips, godis och dricka.
Som vi svängde ihop och kollade på Juno (10/10) 

BILDER!

image2

Crazy good!

image3

Ida och Bjoern, all doin' crazy handz!


Vad är då felet i detta frågar du dig?
Så mycket som jag älskar att vara tredje hjulet så borde det ju inte vara något problem egentligen.
Men jag får väl sakna Niclas iallafall?
Hockey är världens sämsta drog. Död åt dig.

Kommentarer
Postat av: Noli

Hockey er best, efter dej!

2008-05-18 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0