naglar

Jag har slutat bita på naglarna!
Trodde att det skulle vara skitsvårt och jobbigt. Men jag har inte grinat en enda gång :)
Sitter dock med naglarna i munnen hela tiden för att se så korkad ut som möjligt, och för att kontrollera att naglarna fortfarande är "långa".
Men fel att växa fortare?
Jag matar er med saliv, matrester och jord, och ändå ligger ni på latsidan. Inte ens över fingertopparna har ni orkat. Det var tre veckor sen jag slutade och även fast jag har berättat för Niclas varje dag hur långa naglar jag har så har ni inte orkat. Jag börjar nästan förstå varför tjejer börjar grina när en nagel går av.

Jag har även lagt mig till med en till dålig vana.
Trumma med naglarna på varenda plan yta jag kommer över. Det verkar ju som att jag är stressad, förvirrad och puckad, men nej. Jag har bara slutat bita på naglarna.

Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0