så jävla noejd

klockan är efter 22 och jag lyssnar på musik utan hörlurar :O
Sweet att vara själv på rummet ibland.
Har köpt två vattentäta packsäckar som jag har fyllt med massa packning. Coolt.
Är helt sjukt trött efter en heldag med skola, matpackning, skrubbande, bastubadande och nu kallcoladrickning.
Så jäääävla nöjd här nere. Ser mest troligt ut som ett fån med ett leende från öra till öra. Hela tiden.
Jag tror att jag håller på att somna nu. Vid middagen var jag så trött så jag höll på att dreggla.
Det är inte en enda grej som är fel här nere. Noejd.

Bor med en assweet brewd som heter Ida, korridoren är asskön. Massa blandning, perfekt frullesälle.
Klassen är sweeeeeeeeeeeeet. Noejd noejd.
Vi var några som badade bastu idag vid 21-tiden. så jävla mycket myyys.
Har inte ens hunnit tänka på något annat. Känns som att jag har varit här nere i en månad.
Fyfan. Jag är så jävla nöjd bara. Inget KAN vara såhär bra.

Imorgon ska vi segla i 10 dagar. Riktiga 10 dagar. Sjukt. Ingen mobiltelefon eller något.
OMFG. haha. jag var så nervös ikväll så jag kedjerökte 5 cigg. Bastun gjorde susen deluxe.
Varför gör man inte det oftare?

Äeh. nu måste jag nog sova. Ont i tänderna av colan och nöjd som ett as. Ah, fyfan. Jag dör nog av nöjdhet.
Laddar upp massa bilder på bdb när jag kommer tillbaka, promise.

poessadjoeken.

Kommentarer
Postat av: tendo

gött att läsa att det bara är najs därnere. hoppas allt går bra på båttripen :D låter ju riktigt wondehrbaaahrt! aightkramheeiheeei!

2009-09-03 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0