here it goes.

Jag flyttar till Trosa och utbildar mig till båtbyggare. Tack för att ni inte ville umgås med mig så att jag får en möjlighet att göra något jag inte visste att jag asgärna vill göra.

Börjar 25e Augusti med att förberada för en långsegling som vi sticker ut på 1a september. Kommer tillbaka 10e september, ledig i 5 dagar. Börjar med att bygga verktygsskåp, verktygslåda och hyvel. Sen är det bara att bygga båt med två andra. Kommer hem över jul en sväng. fortsätter med båten, lär mig sy segel och slå rep. Tjärar båt och sen är det bara att sjösätta och segla iväg. Blir eventuellt Färöarna efter avslutat båtbygge. So that is freakin' AWSOME!

Har hyrt ut lägenheten, satt allt på autogiro, sökt studielån, fixat boende på internat i Trosa och katterna ska bo hos mami och papi.

Jag är helt sjukt nöjd och mår bättre än jag gjort på asmånga år.

Hoppas ni får epic liv, för det kommer mitt att bli. Deluxe.

Kommentarer
Postat av: tendo

menherregud malin?! vad är det jag läser? det är helt crazy! men ändå på ett coolt och bra sätt :) jag avundas dig för det. inser också vad outside man är i brunflo när man aldrig har koll på vad som händer i sina vänners liv :P men lycka till också! hoppas vi hinner ses nåt innan du drar iväg. eller innan året är slut iaf om inte annat!

2009-08-12 @ 01:00:28
Postat av: Anonym

Klart som fan vi ses Anna!

jag ansiktar dig!

2009-08-12 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0