Long time, no see.

Har haft en astrevlig helg. I fredgas var jag i Trondheim med mami, papi och Idi. Vi bilade dit, jag sov som en stock över gränsen, fail. Sen när vi kom fram traskade vi till Nidarosdomen, Skandinaviens näst största kyrka, bara Uppsala Domkyrka som är större. WIN. Nidarosdomen var asfet, en exakt kopia av kyrkan i Assassin's Creed,, gick runt med värsta spelkänslan och ville klättra på väggarna, lyckades dock hålla mig i skinnet. Drog världens dyraste fika på ett café och pratade marknadsföring. Kollade lite i affärer, lyckades få med mig 2 par ascoola solglasögon. Åkte hem och sov över gränsen IGEN. Fail-fail på den.

När jag anlände i Östersund kom Alex, Jennie och David och pimplade vin och blev riktigt jävla tanked. Även Ola med vän tittade förbi. Sen var det däcka deluxe i sängen. Vaknade ganska tidigt, drig iväg och gjorde radio med Andreas och efter ett tag joinade även Alex in, käkade i Badhusparken, höll på att dö av värmeslag, drog hem och hämtade kubb och lirade i Badhusparken. Käkade lite och drog en ballefest. Jag, Andreas, Jennie och Jesper satt och snackade skit och whinade. Efter ett par timmar hamnade vi hos grannen som också hade fest. Drog på Marité och sen till Rocken. Då var det bara jag och Andreas kvar. Smakade på Irish Coffee för första gången, och det var absolut över förväntan, med tanke på att det både är kaffe och whiskey i. Riktigt gott var det faktiskt.

Igår var lökardagen nummer ett. Mysigt deluxe, men ganska jävla less blir man av att ligga på soffan en hel dag.

Nu skriker tvätten på mig, epicmonday so far.

Myyys.

Kommentarer
Postat av: Alex

Det var astrevligt att pimpla vin och lyssna på lite goding-musik! :)

2009-07-20 @ 15:20:04
URL: http://twominds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0