jag blir så less

Förkyld igen. Vad gör jag för fel?

Kusin fyller år idag, och snart fyller Jennie år! JORDGUBBSTÅRTA!!!!!!111

Tufflan den lilla boven har sovit på min arm nu i tre dagar. Hur skönt kan det vara egentligen?

Har dessutom listat ut hur Windows kan förbättras, för Windows är årets fel. Grattis till det.

- Markera text och tryck på caps lock, och se vad som hände, all text blev caps lockifierad eller liten om man är en n00b som har råkat skriva allt med caps.

- I Aktivitetsfältet sa man kunna använda dra och släppa metoden för att kunna flytta runt programmen så de hamnar i rätt ordning.

- Bli Mac.


Sweet ass.

UPDATE:
Justefan! Jag är blond!

Jag är faktisk asnöjd. Det syns inte på bilden, men jag äääär det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0