den där vettu.

Helt sjuk vecka har det varit.
Jobbat 2 jobb varje dag. Asnice på Neras och astråkigt på Aditro. As expected.
om en vecka ligger jag förhoppningsvis medvetslös på en strand i Spanien med ett sugerör i mungipan.
Most wanted evah!

Igår var det sista natten med Kyoto, deluxe epic var det.
Först var det lite cider och öl och det hos Hasse, miken braaah!
Bowling med totalt urspårade diskutioner och gränslöst hat. HAH!
Apostlahästarna mot Mikael. massa singstar och abnorma mängder sprit. Very nice!
FINNS DET PLATS FÖR EN NEGER????

Nice med sovmorgon idag. Ofett att alla ska jobba idag bara.

Nu ska Bobo slicka min näsa. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Alex

Det var ofett att jobba idag...

2009-05-25 @ 01:42:51
URL: http://twominds.se
Postat av: Malin

det kan jag tänka mig. det är få gånger det är efterlängtat med jobb, men på neras är det ofta kewl alltså :)

2009-05-25 @ 21:52:13
URL: http://felkod635.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0