fuck paint

finns inget paint på jobbet :( får klicka ihop en när jag kommer hem, laptop pekare ftl!

Astrevligt igår :) Jobbade som sagt/skrivet och sen blev det lite handling.
Drog till mig och tände grillen, lyssnade på musik och snackade skit.
Blev halloumi, majskolv och grekisk sallad för mig, massa göttans.

Sen var det bara att äta tills man hatade sig själv. Hade varit uppe i lägenheten och flyttat sängen till vardagsrummet medans de andra grillade, så det blev en fet wormpit där sen medans vi kollade på Fille och Fredde :D

Dagens fel: "Tack för att du väntar" 2nd line, Daniel Werner. Segast i stan.
Nääerå.

Kommentarer
Postat av: Daniel

HAH! Och trots min seghet kommer du tillbaka efter mer. ;P

2009-05-04 @ 15:27:06
URL: http://danielwerner.se
Postat av: Anonym

Det var riktigt nice igår. Och jag åt också till jag hatade mig själv... Som vanligt :)

2009-05-04 @ 21:21:47
Postat av: Alex

Hoppsan. Det var jag som skrev igår kväll. Tydligen ville jag inte ha med mitt namn då...

2009-05-05 @ 11:27:48
URL: http://twominds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0