life is broken

Tnx jobbet för mina sweeta jobbtider i veckan.
9-13 förstör hela morgonen, inte får man sova och inte får man morgonidle mellan 7 och 8.
Sen får man en skön 4 timmars idle i soffan hemma, och när man precis har vant sig vid det riktiga livet kommer nästa smäll, 17-22.
17-22, jag hatar dig. Helt seriöst, jag vill cutta dina barn och äta din inälvor. Som hämnd alltså. Jag vill inte äta kött bara för att.
Du har förstört allt som jag kallade för liv en gång och nu är det borta och kommer aldrig igen.
Man blir lamare än tre säckar med mjöl och ost, så jag har även levt på nudelsoppa och saft hela veckan.

Har även kommit fram till att singeltjejer är sjukt mycket äckligare än singelkillar. Ta bara det jag åt till middag igår, micrat ris och falafel, med ett dricksglas med vin till. Orkar inte ens ta ner vinglasen. Och det faktum att om man kommer hem till en kille ser det inte ut som att master of poop and clothes har varit där i 15 år och lagt skit och damm överallt. Och ett tjockt lager med katthår överallt.


Gårdagens fel: Var på Neras företagsfest, en kille är asfull, står lutad mot en vägg, dubbelvikt och pratar i telefon. Han ser en ostkrok på golvet, plockar upp den och stoppar i munnen och fortsätter att prata i telefon. Humor är det. Det ska jag leva på i 17 år och en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0