Utmanad

Blev utmanad av Anna för ett mycket bra tag sen. Bättre sent än aldrig.

7 sanningar om mig:

1. Jag är på gränsen till besatt av telefonjack och deras koppling.
2. Jag får panik när männsikor är tekniskt obegåvade.
3. Jag gillar Östersund. Riktigt mycket.
4. Det äckligaste jag vet är någon annans långa blöta hår på mig. EEW.
5. Jag skulle kunna leva på en diet av endast grädde.. I en annan värld.
6. Långsamma människor är den sämsta sortens människor.
7. Jag hatar att köra stadstrafik när någon annan är med i bilen.

Jag utmanar:

1. Alex (jag förväntar mig inget, men jag hoppas :D)
2. Daniel Werner!
3. Tord.
4. Jonte
5. Draco Malfoy
6. Eminem
7. Christer Ulfbåge

Kommentarer
Postat av: Alex

Ledsen, men jag och Draco avstår. Christer Ulfbåge och Eminem lovar dock att de svara :)

2009-05-06 @ 21:20:50
URL: http://twominds.se
Postat av: Malin

Det hoppas jag. :D

2009-05-07 @ 11:12:49
URL: http://felkod635.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0